Bling bling

Mine smykker er mit kæreste eje. De fleste er hverken dyre eller har affektionsværdi. Men jeg elsker dem fordi de er specielle, sjove og fordi folk altid kigger mærkeligt på dem. En veninde sagde f.eks om min giraf-ring fra Gina Tricot at “den kan man da ikke gå med når man har passeret tween-stadiet”. Love it. Fashionology, Gina Tricot og Asos er de bedste steder at finde specielle smykker uden at man behøver bruge en formue.

Photobucket

Halskæden jeg valgte i Vero Moda kan skimtes bag smykketræet.
Nu har jeg tænkt mig at se The Hangover sammen med min kæreste og så ellers glæde mig over at have fri i morgen. Elsker at sove længe!

Skriv et svar

