Lige nu…

… befinder jeg må på Coffeelicious på Østerbro. Pladsen ved vinduet i den hyggelige café har været mit faste tilholdssted den sidste uges tid – jeg sidder nemlig og skriver eksamensopgave. Heldigvis skal jeg aflevere i dag, og så kommer der mere tid til bloggen. Min opgaver handler dog om modes proces, så det har heldigvis ikke været helt så slemt at komme igennem – om end det er gået op for mig, at mode er en langt mere indviklet størrelse end først antaget.

Anyways, jeg kan varmt anbefale Coffeelicious, der laver fantastisk god café latté, har gratis internet og derudover emmer af New Yorker stemning med rå vægge og blød jazz på afspilleren.
Caféen ligger lige ved krydset mellem Jagtvej og Østerbrogade og er en kærkommen oase for os, der ikke vil helt ind til centrum for at få god kaffe.

Nå, jeg må tilbage til opgaven, men et dagens følger senere..
Photobucket

Skriv et svar

