Shopping!!!

For et par uger siden var jeg i Vila på Østerbrogade, for at se på deres nye efterårsvarer. Jeg blev positivt overrasket over deres udvalg – lækker, blød strik hang side om side med haremsbukser i et smukt grafisk print og fine accessories.

Jeg faldt straks for denne cool, oversize cardigan i tyk strik, der har et skønt boho-inspireret look med de mange vævninger og douche farver. Strikken er perfekt som en overgangsjakke her på sensommeren – jeg sætter gerne et bælte i taljen for at få en skarpere silhuet. Jeg valgte cardiganen i en lys creme og med brune og sorte vævninger – modellen på billedet er den de har på Vilas webshop, find den her.

Sammen med strikken købte jeg også dette fantastiske pencilskirt i bomuld, der har fine skrå syninger, der ligner bløde draperinger. Nederdelen er en let løsning for alle os, der ikke vil kaste os ud i et DIY-projekt med jerseystof – selvom både Acie og Maria ellers rocker DIY-stilen med bravour – sejt! Og det bedste ved det hele er, at nederdelen kun koster 100 kr!! Derfor hoppede jeg også hurtigt ind på Vilas webshop og købte den i mørkegrå og sort – de to farver er dog udsolgt lige nu, men hold øje med websitet, måske de dukker op igen.

Photobucket

Skriv et svar

