Maria Black

Den danske smykkedesigner Maria Black laver de fineste smykker. Hun er bosat i London og indtil videre har hendes kollektioner kunne fåes i begrænset omfang i København. Nu kan de dog snart fåes hos den nyåbnede Oxideret. Webshoppen har mange fede mærker, bl.a. Alex & Chloé, Gestuz og Does Not Equal og har især mange super cool smykker. Det kunne nemt gå hen at blive min nye yndlings smykkeshop.

Har man ikke tjekket Maria Blacks smykker ud endnu er hendes hjemmeside absolut et kig værd. Hendes design er underspillet og sofistikeret, med et råt twist. Kan det blive bedre?

Photobucket

Comments
One Response to “Maria Black”
  1. Camilla siger:

    Hej piger.1000 tak for den fine ros. Jeg er glad for at høre at i synes om min butik og især mine smykker – som også er dem jeg er tosset med (:Jeg har uploaded jeres indlæg til OXIDERET.DK's facebook side: http://www.facebook.com/pages/Oxideretdk/110835308973918Jeres blog er skøn! Ha en god weekend !

Skriv et svar

