Mens jeg kommer til hægterne..

Er blevet sløj, øv, så derfor er der ikke den store blogging fra min side af. Men mens jeg restituerer, så vil jeg da lige smide et fint billede, jeg fandt blandt de mange fantasifulde og inspirerende billeder hos The Sartorialist.

Den smukke kvinde fra Londons gader er super chic og feminin i sin fantastiske kappe. Jeg har en vintage-kappe, jeg købte på Trendsales sidste år, men nu hvor kapper er en af efterårets store tendenser, kunne jeg virkelig godt tænke mig en ny – måske en i spicy red? Farven er i hvert fald super smuk til mørkt hår og vil lyse op i alt det sorte og grå, vi ellers ifører os i de kolde måneder.

Photobucket

Comments
2 Responses to “Mens jeg kommer til hægterne..”
  1. Maria siger:

    Jeg ønsker mig også en kappe. Det ser så lækkert ud :)Rigtig god bedring (fra en, der også er sløj)./Mariagarderobeskabet.blogspot.com

  2. Nana siger:

    Ja lige præcis, lækkert og feminint. Husk Ebay tit har gode fund, ligesom den smukke militær-inspirerede kappe Acie viste for nogle dage siden. Og ellers plejer Zara at have en del gode bud.Og tusind tak – og i lige måde, vældig irriterende særligt i går, hvor vejret var skønt:-)

Skriv et svar

