Jeg bliver altid inspireret af…

… disse to lovely ladies.

Photobucket

Nok er de fjender i MTV’s realityserie The City, men Whitney Port og Olivia Palermo har begge en særlig evne til at sammensætte feminine silhuetter, prints og florlette silkestoffer med rå og cool items som læderjakker, tårnhøje plateaustiletter og klassiske pilotbriller.

Netop derfor er de ofte i mine tanker, når jeg skal vælge tøj fra garderoben. Jeg samler særligt på fine jakker, cardiganer og silketoppe og matcher dem allerhelst med sorte skinny jeans eller mine læderbukser. Jeg ville eeeeeelske at hoppe i dette outfit på arbejde i morgen, særligt de printede Ute leggins fra Bllack Noir er smukke og vil være perfekte under alt fra draperede toppe til asymmetriske kjoler.

Photobucket

Top: Helmut Lang, leggins: Bllack Noir, jakke: Phillip Lim, pumps: Camilla Skovgaard, clutch: Yvonne Koné
Tøjet kan købes hos Youheshe.com, Stylepaste.com og Fashionfifteen.dk

Comments
2 Responses to “Jeg bliver altid inspireret af…”
  1. Lise siger:

    Jeg bliver da nok lige nødt til at eje de der leggings!

  2. Nana siger:

    I know!!!! Mener de står til 999,- Kunne dog godt tænke mig at vide, hvor kraftige de er – altså om det er mere leggins end bukser.

Skriv et svar

