Sjov med ugler

Photobucket

Ingen fjæs på i dag. Ved I hvorfor? Det er søndag, that’s why.
Søndag er min “ingen-makeup-dag”. Der er dermed også min “ikke-gå-udenfor-en-dør-dag”. Jeg er af den faste overbevisning at søndage blev skabt for at vi mennesker skulle have en undskyldning for ikke at lave en skid. Jeg bliver indenfor – skyper med folk, der kan klare synet af makeup-løst face og leger med mine katte. Den yngste er åbenbart ikke kun fascineret af Acne, men også af zoo-dyr. I hvert fald ville den gerne have fat i min uglering.

Photobucket

Det er vel bedre end at den smadrer ind i ruden på jagt efter vores faste due udenfor vinduet.

Skriv et svar

