Pynt, pynt, pynt

Her er et billede af de fine retro skåle, jeg fandt i Illum i går. Og med de skønne 40% kom de ned på 150,- samlet – en vældig fin pris i mit hoved. Kæresten ser dem vist mest som endnu en omgang nips, så nu må vi se, hvor længe de får lov at blive stående.

På billede kan I også se lidt af min enorme chiliplante og så min porcelænsdue fra Hay, som jeg er vældig glad for. Da jeg købte den, var jeg meget i tvivl om, hvorvidt jeg skulle tage duen eller uglen – men søde Jan fra Hay hjalp mig, og vi blev enige om at uglen var lidt for mormor, selvom den jo er vældig oppe i tiden.

Jeg mener både duen og uglen koster 99,- kr, så det er jo en god pris.

Photobucket

Comments
2 Responses to “Pynt, pynt, pynt”
  1. Guapizimo siger:

    Meget fin vindueskarm du har, imponerende chiliplante!!Var der stadig mange ting i Illum? Jeg når først forbi torsdag.

  2. Nana siger:

    Tak skal du have – er også vældig glad for chilien.Hmm må indrømme at der faktisk var tømt ret godt ud – helt mærkeligt, når der plejer at være godt fyldt op. De havde masser af håndklæder og andre tekstiler. Så var der en del glas og porcelæn – også fx lidt Royal Copenhagen og Kähler.Var det noget specifikt, du tænkte på – måske har jeg set det?/Nana

Skriv et svar

