Heeelt afslappet

Ligger på langs og hyggelæser blogs, mens jeg drikker ferskente og spiser frugt og chokolade, uhm.. Blev lige afbrudt af et indslag i 22-nyhederne om Freja Beha – eftersigende vores tids supermodel, og så dansk og dejlig. Spændende lige at få et indblik i hendes hektiske verden lige nu under modeugen i New York, selvom Freja vist ellers gerne bare ville spille lidt på sin guitar. Smuk så hun ud med sin fine hud og skødesløse hår med fald, ligesom på billedet her:

Photobucket

By the way, er virkelig glad for at have startet bloggen sammen Lise, for hun har introduceret mig for en masse blogs, som jeg ikke kendte til førhen, men som nu har fået fast plads i min daglige tour de force i blogverdenen. Godt med en udvidet horisont. God aften til jer derude.

Comments
2 Responses to “Heeelt afslappet”
  1. Ann-Sophie siger:

    Jeg så også det indslag med min svigerfamilie, hvortil min svigermor snerrede (og hun er ellers ikke meget for komplimenter) "Hun er da ikke noget særligt, Fie (mig) er da meget pænere" Jeg blev tomatrød i hovedet, splittet imellem at føle mig smigret og føle, at der var blevet sagt noget uhyrlig blasfemisk!! HAhaha

  2. Nana siger:

    Synes da helt klart du skal føle dig smigret, det var da en skøn kommentar.

Skriv et svar

