Forvirring

Det er sådan jeg fordriver fredagen i øjeblikket. Fandt bladet med det meget omtalte interview med Lady Gaga i Hobro. Ja, kunne hverken finde bladet i Århus, Aalborg eller bare Randers. Men Hobro, ja hvorfor ikke.

Photobucket

Jeg elsker Lady Gaga. Har selvfølgelig billetter til koncerten i Herning d. 20 Oktober og Alphabeat opvarmer for hende på hele hendes Europa-tour og så bliver det jo ikke bedre. Det bliver en fest!
Neglakkerne fra Essie modtog jeg i dag og øh…ja. Jeg har modtaget en masse ting jeg ikke har bestilt. Istedet for Velvet Voyeur modtog jeg Merino Cool (billede). Jeg modtog også et ur (grimt btw) og denne ring:
Photobucket
Derudover et par strømpebukser fra Falke i en fin mørk bærfarve.
Der er 3 gode ting ved dette.
1. Ringen har jeg tit tænkt på at bestille, men har aldrig fået det gjort. Og den er i min størrelse.
2. Strømpebukserne er superfede og også i min størrelse.
3. Jeg har ikke betalt for noget af det og der er ingen kvittering med…
4. Merino Cool er virkelig smuk! Elsker den! Er faktisk glad for jeg fik den i stedet.
Hvor heldig har man lov at være?
Comments
2 Responses to “Forvirring”
  1. Guapizimo siger:

    De har da godt nok været gavmilde (og lidt forvirrede)😀

  2. Lise siger:

    Ja det er næsten (men kun næsten) synd for dem😀

Skriv et svar

