Ægte jyder

I aftes tog jeg i Aalborg teater for at se “Ægte Jyder”. Et stykke om en by i Vestjylland, der bliver invaderet af Københavnere. Kan anbefales! Jeg elsker teater og længes efter tiden hvor jeg selv stod på scenen. Elsker det uforudsigelige ved at gå i teateret. Går det galt er det bare med at redde den. Vil aldrig glemme da jeg stod midt på scenen og hele kulissen brast sammen uden at jeg opdagede det. No wonder de allesammen skraldgrinte midt i min meget bevægende monolog. Ha ha🙂

Nå, men bagefter tog vi ud og spiste og så skulle vi jo også lige have nogle drinks. Sjov aften sammen med nogle mennesker jeg desværre ikke får brugt så meget tid med mere.

Photobucket
Billetter kan købes her🙂
Jeg havde det her på. Det er absolut min yndlingskjole i skabet. Nogen siger den kopierer Stella McCartney kjolen lidt, men passer det er det absolut en værdig efterligning synes jeg. Den har holdt til en del efterhånden og det er ikke ligefrem noget der normalt kendetegner tøj fra H&M. Asos har doneret strømpebukserne og faktisk er skoene også købt derinde. Elsker når 12 cm føles som 2!
Photobucket

Kjole: H&M, strømpebukser: Falke


Photobucket
Wedges: Asos (skal virkelig have gjort noget ved længden på de “snørrebånd”)

Photobucket

Ur: Asos, armbånd: købt i Tyrkiet, ring: Fashionology, neglelak: Essie Merino Cool

Skriv et svar

