Spontan aften

Dagen i går stod på arbejde, et kursus og en spontan middagsinvitation hos nogle søde venner, med alt hvad der dertil hører af lækker mad, vin og god snak – herligt.

Da vi skulle afsted direkte efter, jeg havde fået fri fra arbejde, kunne jeg ikke nå at skifte tøj – heldigvis var jeg klædt nogenlunde på til en evening out.

Photobucket
Blondetee: Zara, jeans: Mango, støvler: Vagabond, kæde fra Carré, ur: ukendt mærke

Jeg havde min nye blondetee på fra Zara, som jeg er vældig glad for, da den er nem at style med jeans, chunky smykker og heels. Jeg skal dog lige vende mig til pasformen, da den er ret vig og har en rund halsudskæring – jeg synes en v-udskæring tit er mere flatterende. MEN – når det er sagt, så elsker jeg de stormaskede og voluminøse blonder, der er langt finere end så mange andre blondestoffer, jeg har set i highstreetbutikkerne.

Her ses et bedre billede af tee’en hos Charlotte D, der spottede den i Zara i Spanien.

Photobucket

Endelig får I også lige et billede af mig på gaden i Helsingør, inden vi skulle til middag.
Eeeelsker min Sonia By Sonia Rykiel trenchcoat som jeg bruger flittigt i det ustadige danske vejr.

Photobucket
Jakke: Sonia By Sonia Rykiel, taske: Mulberry Bayswater

Skriv et svar

