Dejlig søndag

Dagen i går blev brugt til familiefødselsdag, og i den forbindelse var jeg hoppet i min nye lækre cardigan fra Weekday. Cardiganen er udført i tyndt strik, har en voluminøs krave og er skåret asymmetrisk i bunden – perfekt til både jeans og en tee eller til at dresse en fin kjole lidt ned. I går blev den parret med et af de tre pencilskirts med draperet effekt, jeg købte hos Vila og skrev om her!
Toppen med blondekant er fra Custommade, støvlerne fra Vagabond og kæden med birdscull er fra Ebay.

Photobucket

Er du interesseret i cardiganen, så kan jeg informere om, at den også findes i pudder – den har fine Marie fra A Fashion Tale nemlig snuppet.

Comments
2 Responses to “Dejlig søndag”
  1. Lise siger:

    Hvor sjovt. Den har cardigan har jeg lige købt i dag😉

  2. Nana siger:

    He he, ja det er jo ikke første gang, vi er vilde med det samme:-)

Skriv et svar

