Fy, skam dig dankort

Jeg skulle jo liiige tage et kig på den nye Weekday i Aalborg i dag. Jeg elsker Weekday og mener at det var lige dét byen havde brug for. Jeg fandt nogle fine ting, bl.a. den fine cardigan Nana også lige har vist. En anden ting der kom med hjem var en lang, fin asymetrisk kjole med det fineste print. Undskylder for kamerabilleder længere nede, men det var altså det eneste jeg havde på mig🙂

Photobucket
Derudover var jeg et smut i H&M og fandt bl.a. disse bukser i zebraprint og en lang skjortekjole i leopard. Elsker begge dele, men som overskriften lyder så er mit dankort sat i skammekrogen for nu.

Photobucket

Photobucket

Comments
3 Responses to “Fy, skam dig dankort”
  1. Natasha siger:

    Super fin blog :-)Vil melde mig som fast læser.- håber du vil kigge ind forbi mig også.www.inmyshoes1.blogspot.com

  2. Guapizimo siger:

    Jeg kan rigtig godt lide den asymmetriske kjole!

  3. Lise siger:

    Ja jeg er også SÅ glad for den! Fedt Natasha😀 Kigger forbi🙂

Skriv et svar

