Hovedløs…

… Det er, hvad jeg er, på (gårs)dagens outfitbillede.

Photobucket
Jakke: Custommade, skjorte: Vanessa Bruno Athé, jeans: Mango, tørklæde: Sonia Rykiel,
støvler: H&M, taske: Mulberry

Jeg havde ellers planlagt dagen perfekt i forhold til at få taget nogle fine billeder på den lille shoppingtur, jeg var på med mine søde gymnasieveninder. Da vi vandrede rundt i de små gader mellem Gothersgade og Strøget og passerede skønne butikker som Filippa K og Rue Verte, så tænkte jeg, at det var en perfekt location for et dagens – men ak og ve, mit kamera gik ud efter kun ét billede. Og ja, som I måske har regnet ud, så var det ikke lige i øjet fra halsen og op, he he. Så jeg fik cuttet hovedet, for synes det var ærgeligt, I ikke kunne få et billede af tøjet.

Mit outfit var inspireret af denne underfundige dame – altid fashionable Ashley Olson.

Photobucket

Billedet faldt jeg over, mens jeg bladrede rundt i de allerførste indlæg på Presentings blog – dejligt man stadig kan blive inspireret af ældre indlæg.
Er ret vild med det relativt simple look, der er let at kopiere. Jeg havde valgt at sætte min dejlige Vanessa Bruno Athé skjorte ned i mine Mango Jeans og toppe det af med mit store leotørklæde fra Sonia Rykiel. Støvlerne er fra en ældre H&M kollektion – men se, de har lidt (wannerbe) rulam rundt i kanten, så selv et par gamle støvler kan være helt moderne.

Min aften blev brugt i selskab med mine fantastiske studieveninder på Café Klimt – dejligt ligt at få vendt verdenssituationen.

Skriv et svar

