Glitterstads

Mine helt store stilikoner er Mary-Kate og Ashley Olsen. Jeg elsker deres boho-look med masser glitter, pels og chunky smykker. Det sidste billede jeg faldt over af Mary-Kate havde hun denne smukke pallietkjole på og kan ikke lade være med at ønske at den var min😉

Toppen er fra Topshop har jeg været vild med siden jeg så den første gang i webshoppen, men var ikke sikker på jeg ville få brugt den nok. Stylingen her hjalp mig dog en del. Ville holde mig til sorte skinny jeans, rå armbånd, løst hår, chunky ankelstøvler og måske en trilby hat. Den står til ca. 600 kroner, så det bliver i så fald først i næste måned. Nu må vi se.

Photobucket

Skriv et svar

