Med hat på

I får lige et dagens, igen uden sko på. Weekday-kjolen kom på med det samme og selvom den er en del længere end hvad jeg normalt ville bryde mig om så føler jeg mig rigtig godt tilpas i den. Hatten er også forholdsvis ny og købt i H&M. Hatte er jo en stor trend her til efteråret, men den lidt mere 50’er/damede udgave er overhovedet ikke mig. Jeg holder mig til trilbyen som jo nærmest kan bruges til alt.

Photobucket
I går var både Nana og jeg selv meget stille. Sådan er det jo når man både skal jonglere skole, arbejde og det sociale. Jeg tilbragte min dag med programmering, læsning på biblioteket og besøg hos et trykkeri. Jeg har en del kreative skoleprojekter som skal gøres færdig i øjeblikket, så kommer der ikke et pip fra mig, ja så er det derfor.

Skriv et svar

