Crazy shoes

I dag var jeg efter arbejde et smut inde i byen sammen med søde Ditte. Vi var bl.a. i Illum for at se Suite’s relativt nyåbnede afdeling samt Acne’s og Bllack Noir’s shop in shop.

Her fik jeg bl.a. gramset på de meget omtalte leggins med et gråt, organisk mønster (se her), men jeg var nu ikke helt tilfreds med kvaliteten, da stoffet virkede lidt stift i det – og til 999,- skal det jo helst være gennemført all the way.

I den helt anden ende af modespektret fik jeg for første gang set Acne’s hypede Admire wedges in real life, men de er altså slet ikke mig. For det første er de sindssygt høje, har virkelig meget plateau fortil og virker derfor en smule klodsede, og for det andet er den sorte model udført i perforeret læder, dvs. at der er bittesmå huller i læderet, og det virker mere som nylon end som det blødeste skind. Men det er selvfølgelig bare min dom.

Photobucket

Tilgengæld har jeg lige spottet at Marie fra A Fashion Tale har snuppet de Acne pumps, jeg tidlige har vist i et indlæg – de er fantastiske, om end meget høje i virkeligheden. Men hun kan klart bære dem.

Photobucket
Billedet er lånt fra Afashiontale.dk

Skriv et svar

