Relaxing

Skulle have været til semesterstartsfest i Diamanten i aften med lækker musik og kolde øl, men efter en travl uge og mangel på søvn kunne jeg ikke andet end at smutte hjem i seng efter arbejde og tage en ordentlig skraber. Men en fredag aften med blade, snacks og kæresten ved sin side er nu heller ikke at kimse af. Og i morgen er der også festlige løjer på programmet, da jeg skal til en venindes fødselsdag, så mon ikke jeg får min lyst til fest og farver stillet.

Hjemmeaftenen har givet mig tid til at surfe rundt på de mange gode danske blogs, og så fik jeg også lige slået et smut forbi The Sartorialist, der altid kan inspirere mig med sine flotte og skarpe shots af fashionable og opsigtsvækkende kvinder og mænd i gadebilledet.

Jeg faldt straks over hans seneste billede af en smuk kvinde klædt i army og wedges = perfekt inspiration til mit efterårslook. Er især vild med ankelstrømperne – det må snarest prøves af ved lejlighed.

Photobucket

Her er tre bud til at snuppe stilen, hhv. vintage armyjakke (som jeg pt overvejer at investere i, men er nu lidt i tvivl, hmm), støvletter fra See By Chloé og solbriller fra cool Linda Farrow.

Photobucket

Skriv et svar

