Rodarte SS11

Efter at have været helt oppe at køre over vores egen modeuge herhjemme har jeg glædet mig til at se om New Yorks modeuge kunne frembringe lige så fantastiske kreationer. To brands jeg virkelig havde glædet mig til var Alexander Wang og Rodarte. Wang var jeg lidt skuffet over. Hvid er bare ikke min farve😉

Rodarte synes jeg dog var helt fantastisk. Kan slet ikke få armene ned. Er det det mest wearable tøj de her har fremstillet? Nej, men hvornår har de nogensinde gjort det?
Skoene er fantastiske! Jordfarverne er jeg helt on board with, det værste ved forår er altid pastelfarver. Fungerer bare slet ikke for mig. Komplekst, utraditionelt og en lille smule provokerende. Love it. Se hele kollektionen her.

Photobucket

Billede fundet hos Topshops blog

Skriv et svar

