Dagens

Et dagens fra mig i et prøverum. Guderne må vide hvor. Jeg er lidt diffus og har faktisk ligget under dynen hele dagen. Billedet er taget da jeg prøvede at tage mig sammen og komme ud og få noget frisk luft. Sjovt hvordan det blev til at kigge i butikker?

Skal virkelig have taget mig sammen for jeg begynder at træne igen i aften. Har ikke sat fødderne i et fitnesscenter i 3 måneder. Utroligt hvor mange undskyldninger man kan finde på. Men i aften skal det være, diffus eller ej.

Photobucket

Skjorte: Gina Tricot, jakke: Vero Moda, tørklæde: Topshop, halskæde: Fashionology, ur: Asos

Skriv et svar

