Christopher Bailey – My hero

Jeg kæmpede en brav kamp inde på mit arbejde for at se showet kl 17 – men Burberrys hjemmeside lukkede hele tiden ned, tror der var massiv overload, og jeg forstår godt hvorfor!! Står nu hjemme i køkkenet og laver tomatsuppe mens jeg ser det næsten 10 minutter lange show, der er SÅ gennemført, smukt og ikke mindst wearable – jeg kunne da sagtens hoppe i et par af læderbukserne i morgen eller en leokjole til næste fest.

Ligesom Lise er jeg glad for, at Burberry Prorsums kollektion skiller sig ud fra mængden – ikke fordi jeg ikke er glad for pasteller og lyse farver til foråret, men tværtimod fordi jeg kan se en mening og en helhed i kollektionen, som jeg finder ganske oplivende. Jeg er som Lise heller ikke pjattet med Mr. Wangs bud på sommeren 2011, for jeg falder ikke for den hvide og lettere futuristiske stil, han netop har præsenteret.

Jeg er særligt vild med SS11 kollektionens brug af leopard, læder- og nittebesatte trenchcoats i camel, draperede kjoler og så de fine turkise clutches, der gav et flot farverigt modspil.

Photobucket

Comments
One Response to “Christopher Bailey – My hero”
  1. Agnesssa siger:

    I love him, especially the last 2 outfits, so fucking coolhttp://catchthemomentnow.blogspot.com/

Skriv et svar

