Langsom starter

Ville lige smide et indlæg om, at tiden hastigt svinder og dermed kommer Burberry Prorsums liveshow tættere og tættere på – men hov, Lise er allerede kommet mig i forkøbet. Sådan kan det gå, når hun har styr på detaljerne og er ude i god tid:-)

Men altså, det er kl. 17 og jeg glæder mig – skal nok komme med min bedømmelse, og mon ikke Lise også har lidt at sige???

Husk at det er muligt at shoppe de lækre varer fra Burberry under showet på deres hjemmeside – jeg vil nu nok holde dankortet i bero (eller forsøge på det) og i stedet nyde det forhåbentlig fantastiske show.

Photobucket

Skriv et svar

