What a day

Okay, så jeg skulle nok ikke have været nede at træne i går. Jeg skulle nok heller ikke have taget hjemmefra i morges. Min krop kollapsede fuldstændig. Altså bogstavelig talt. Dér sad jeg på en bænk og ventede på mit tog, da jeg pludselig får en voldsom hovedpine. Jeg tager mig til hovedet og that’s it. Vågner ved at en sød dame og en teenager skovler vand i hovedet på mig, mens jeg ligger på gulvet. Det er første gang jeg nogensinde har besvimet – Jesus hvor var det scary. Tror lige jeg bliver hjemme resten af dagen og det er nok godt nok jeg har fri i morgen. Puha!

Og hvad får man så tiden til at gå med når man ligger her og laver ingenting? Modeblogs og netshops ftw. Jeg er efterhånden rimelig sikker på at hvis min su lige pludselig stiger sådan helt vildt og voldsomt så er det denne taske fra Yvonne Koné jeg skal have fat i. Elsker detaljerne, størrelsen og formen.

Photobucket

Cardiganen er i en perfekt efterårsfarve og er fra Topshop. Skoene fra Finsk har jeg savlet over længe, fantastiske.

OG HUSK Burberry Prorsums livestreaming af SS11 showet klokken 17 lige her!

Skriv et svar

