A wonderful day

Solen skinner og det er næsten helt varmt i vejret – så varmt at jeg i hvert fald måtte smide tørklædet og åbne jakken på vej hjem fra byen. Jeg er netop landet i min lejlighed efter en dejlig dag med først en spændende forelæsning om fokusgruppemetoden og et oplæg fra en konsulent fra Wilke, som jeg fandt vældig interessant – bl.a. fordi han kunne give et nogenlunde svar på mit ellers lidt kritiske spørgsmål omkring (manglen på) metodediskussioner indenfor analysebranchen.

Nå nok om den forelæsning – efter studiet mødtes jeg med en sød veninde fra mit arbejde på Café Norden, hvor vi i deres bløde puder og afslappede atmosfære på 1. sal guffede ét styk KÆMPE jordbærtærte i os. Eller dvs. at jeg forsøgte! For første gang nogensinde lykkedes det mig nemlig ikke at spise et stykke tærte op, crazy. Men til mit forsvar vil jeg sige, at stykkerne var enorme (hvilket de også burde være til 60 kr stykket).

Photobucket
Læderkjole fra BZR

Photobucket

Photobucket

Efter en lang snak og en god kop kaffe fortsatte vi ind til naboen Hay for at kigge på designlækkerier. Jeg tog et par billeder, som jeg vil lægge op lidt senere i dag. Og ja, så blev det også til et lille køb – ikke til boligen men til at tilfredsstille min indre ravn:-)
I aften skal jeg spise sammen med en veninde fra studiet, sladre og se dårligt fjernsyn: Love it.

Skriv et svar

