Lige nu…

… forsøger jeg at tørre efter at have cyklet igennem byen i silende regn, så hurtigt som min trofaste gamle guldcykel kunne bære mig. Og ja det var altså ikke hurtigt nok til, at jeg ikke blev drivvåd – stakkel Sonia jakke og læderstiletter.

Aftenen (ja nu er den over midnat, så det var jo egentlig i går, he he) er blevet brugt på Café Sokkelund på Smallegade, hvor jeg har nydt en dejlig middag i selskab med en studieveninde, som jeg ikke havde set i evigheder – rart at få catchet op. Caféen serverede lækker mad og betjeningen var i top – men priserne var også herefter og portionerne var ikke de største. Tilgengæld er de blevet kåret til Byens Bedste Brunch 2010, så måske jeg lige må prøve deres brunch en weekend. Er der nogle, der har afprøvet den?

I får lige et et billede af dagens outfit – ved ikke om I kan se noget nyt?
Jeg har nemlig været så heldig at låne en vens Nikon D50, så nu kan jeg forhåbentlig få taget en masse lækre billeder til bloggen. Hvad jeg dog ikke vidste var, at kameraet åbenbart har stået på en særlig indstilling, for alle billeder er taget med skygger på, så det ser altså lidt mærkeligt ud. Må lige have undersøgt kameraets mange muligheder nærmere her i weekenden.

Photobucket
Blazer: H&M, tee: Cos, halskæde: Pico, jeans: Mango, stiletter: Zara

Har opdaget to ting omkring mit outfit – for det første er det et meget klassisk sæt med blazer og stiletter, hvilket normalt ikke er noget jeg vælger til daglig, hvor jeg klæder mig mere farverigt og feminint. Men det er nu sjovt at prøve noget nyt. Og for det andet består hele outfittet af highstreet fra hhv. Mango, H&M, Cos, Zara og Pico – der kan man bare se.

I morgen står dagen på udforskning af nyt kamera, lidt arbejde og så en dejlig aften på Madklubben med min kæreste. Det kan kun blive godt. God weekend.

Skriv et svar

