Big Bang

Hvor blev søndagen af? Jeg fik alt for meget at drikke i går hvilket bl.a. resulterede i at jeg mistede mit kamera og fik et enormt blåt mærke på låret. Jesus altså. Hvem sagde konfirmand?

Nå, men det med kameraet er jo ganske træls eftersom det er en gave fra mine forældre. På den anden side så har Post Danmark fundet mit nye spejlrefleks og det skulle være her i morgen. Så mon ikke det går?
Dagen i dag har gået med at se hele 2. sæson af The Big Bang Theory. Verdens bedste komedieserie lige nu hvis du spørger mig. Linket virker ikke her på serien, men kender du ikke serien i forvejen så vil jeg i den grad anbefale dig at klikke dig videre ind på Youtube.

Comments
One Response to “Big Bang”
  1. Julie siger:

    Elsker også the big bang theory. Har lige købt sæson 1 og 2 for lidt under 200 kr på amazon, det er da et kup! ;-)/Juliewww.99dresses.blogspot.com

Skriv et svar

