Er på vej…

… til fødselsdagsbrunch, uhm. Kunne ikke blogge i går, da vores net endnu engang ikke virkede – thank God for gratis internet i s-toget – så her får I lige aftenens outfit.

Photobucket

Photobucket

Kjolen er ny og fra Paul & Joe Sister – den er fantastisk at have på, for stoffet er helt blødt, og så synes jeg farven er super fin her til efteråret. Er du interesseret kan kjolen købes lige her i både grøn og sort og til en helt ok pris. I går stylede jeg kjolen meget feminint med stiletter, men tror jeg vil prøve med chunky ankelstøvler eller wedges og en oversize cardigan næste gang for et mere afslappet look.

Og by the way, så elsker jeg Madklubben – stemningen, indretningen, betjeningen, priserne og selvfølgelig maden – er helt i top og kan klart anbefales, hvis I endnu ikke har været dér.

Comments
2 Responses to “Er på vej…”
  1. Maria siger:

    Hvor er den pæn på kjolen! Bliver helt fristet nu…

  2. Nana siger:

    Tak Maria – jeg tænker faktisk også om ikke kjolen vil være lige noget for dig? Både snittet og farven passer da vist ret godt ind i din garderobe. Sorry – det var vist ingen hjælp.

Skriv et svar

