Antiklimaks

Sindsoprivende overskrift ikke? I dag gik jeg tidligt hjem fordi jeg glædede mig helt vildt til at få fat i mit nye kamera. Var det kommet? Of course not. Ringede til Post Danmark som sagde det sikkert kommer i morgen. It better!

Nå, men jeg har set sådan ud i dag. Måske lidt kedeligt, men det skal der jo også være plads til. Hvem gider egentlig også skeje helt ud når det er 1. Mandag, 2. Regnvejr, 3. Efterår?
Mens jeg ventede på bussen hoppede jeg forbi Bestseller som var fuld af kollektionsprøver. Der var faktisk rigtig mange fine ting, men pasformen er jo ikke helt i top når det jo kun er prøver. Fandt dog én ting jeg selv synes er lidt af et kup. Det får i at se senere🙂

Photobucket

Strik: H&M Trend, jeans og taske: Gina Tricot, støvler: Bianco

Skriv et svar

