Berry

Som sagt fik jeg kigget lidt i Bestseller og faldt over denne fine strikvest. Man hører jo at de to største farver dette efterår bliver gul og rød. Den gule (ligemeget i hvilken afskygning) er altså ikke lige mig, men den rød/lilla bærfarve her er. Jeg ved endnu ikke heeelt hvordan jeg vil style den, men tror det bliver noget i den her retning. Som ved de fleste kollektionsprøver er pasformen ikke helt som den skal være så den kan faktisk ikke “lukkes” foran, til trods for at det angiveligt skulle være en størrelse 42. Men til 100 kroner kunne jeg altså ikke lade den hænge.

Photobucket

Skriv et svar

