Fall

Jeg skulle jo prøve det dersens spejlreflekskamera (Nikon D50), jeg har lånt, og det fik jeg endelig gjort i dag, hvor jeg gik en lang tur ned forbi søerne og igennem fælledparken.

Det er skønt at kunne knipse løs, men jeg er nu ikke helt begejstret over zoom-funktionen, der ikke er vildt god til at tage billeder helt tæt på. Der følger dog en større linse med, der gerne skulle kunne tage billeder helt close, men det er skisme en ordentlig fætter, man så skal rende rundt med:-) Det er også lidt af en udfordring sådan at stille sig op midt i det hele og koncentrere sig om sit motiv – jeg var også lige en gang nede på hug – så bliver man altså genstand for noget opmærksomhed, he he.

Her får I lige lidt billedspam, der absolut intet har med mode at gøre – blot med det skønne, og kolde, efterårsvejr.

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Skriv et svar

