Asos

Fra i morgen giver koden “asossirene” 20% hos Asos og det har jeg da helt klart tænkt mig at benytte mig af. Blusen jeg eje, men har ikke kunne beslutte mig til den sorte hos Urban Outfitters eller den grå hos Asos. Men når der er rabat så slår man jo til🙂 Neglelakken glæder jeg mig til at prøve og Asos har endelig fået den hjem igen. Perfekt efterårsfarve og en god og subtil måde at få afprøvet den grønne neglelak-tendens. Ankelstøvlerne fra Aldo vil passe perfekt ind hos mig, både til hverdag og fest. Hvorfor har vi ikke Aldo her i Jylland – it’s a crime! Nå ja, hatten er bare lidt sej😉

Photobucket

Skriv et svar

