Out on a shoppingtrip

Efter arbejde smuttede jeg en tur ned af strøget, da det var længe siden (det føltes i hvert fald sådan) jeg sidst havde tjekket mine yndlings hightstreetbutikker ud (H&M, Zara, Monki og GT).

Kender I den følelse, hvor man håber på et stort scoop, og så finder man bare INTET!!
Selv i Zara, hvor jeg ellers normalt har lyst til at købe halvdelen af butikken, gik jeg tomhændet ud. De havde ellers den fineste sandfarvede blazer med sort krave, men til 899,- lod jeg den hænge. Men smuttede dog alligevel ind i Gina Tricot og købte et par sorte Silvia jeans – nu må de altså prøves efter al den omtale rundt om i blogland – og til 159,- går det lige for et par sorte jeans, der faktisk sad overraskende godt.

Her får i lige et dagens i et tone i tone look. T-shirten fra Selected Femme er jeg vældig glad for, da den er plain fortil med en v-udskæring, mens ryggen er prydet af et fint peace-tegn i pailletter.

Photobucket
Tee: Selected Femme, pencilskirt: Vila, tørklæde: Magasin, wedges: Rützou

Skriv et svar

