Levi’s Curve ID

Modehalløjet var en aften hos Levi’s med et fedt liveband, drinks og små canapéer og muligheden for at få lagt makeup og selvfølgelig få taget mål til Levi’s nye jeanskoncept Curve ID – 3 modeller der er tilpasset kroppens firgur og unikke former.

Photobucket
Smukke modeller og lækre jeans

Desværre havde jeg husket mit kamera – men ikke mit memorycard, der lå derhjemme, øv. Så ingen billeder fra selve eventen – her kommer blot et outfitbillede fra da jeg landede i min lejlighed. Kappen i strik er fra Cos og købt for 1-2 år siden – lige i tidens ånd. Støvlerne er fra Minimarket og er en kærkommen mulighed for, at vi lave piger kan blive lige en tak højere – eller ca 12-14 cm højere – me like.

Photobucket

Skriv et svar

