Oh dear…

Så skete det. Jeg fik mit kamera. Juhu! Det er en lidt gammel model, et Canon EOS 400D – godt til nybegyndere har jeg læst mig til. Og det må man jo sige jeg er. Især selvudløseren går det ikke så godt med. Så indtil jeg finder ud af hvordan dét virker er her lidt snapshots fra min eftermiddag. Kan ikke overskue at gå udenfor frivilligt når det er så koldt. Jep, it’s gonna be a looong winter.

Photobucket

Mmm, yndlingsblanding…

Photobucket
Seksten…

Photobucket
“Hej hej”

Skriv et svar

