News

Ja, nogengange kommer man bare ikke hjem med hvad man havde regnet med. Jeg havde jo sat mig for at finde Weekday-kappen og få brugt mit gavekort til SofistiKANT. Ingen af delene skete. Til gengæld har jeg fundet min vinterjakke og købt lidt smykker. Det er i hvert fald de første ting jeg vil vise jer. Jeg synes frakken er skøøøn! Jeg har længe været lidt i tvivl om jeg skulle følge rulamstrenden eller ej. For det første er the real deal jo vanvittigt dyrt og jeg synes tit efterligninger ser billige ud. Netop dérfor var jeg lykkelig da jeg fandt denne frakkei H&M. Den er i den perfekte længde, den er lettere oversize og så er den vidunderligt blød. Nå ja, og så er den til at betale til 500 kroner. Billederne med den på kommer på et andet tidspunkt🙂


Photobucket
Jeg købte også lidt smykker i butikken OM. En lille butik der især har et godt udvalg af Barbara í Gongini. Det var, så vidt jeg forstod, ejeren selv der har lavet lædersmykkerne. Synes især øreringene er rigtig fine og i en rigtig efterårsfarve. Perfect. Både armbånd og øreringe stod til 40 kroner.

Photobucket
Photobucket

Comments
2 Responses to “News”
  1. Linelein siger:

    Hej, hvor ligger butik OM? /Line

  2. Lise siger:

    Volden i Århus🙂

Skriv et svar

