Glitterstads

Er lige kommet hjem efter en festlig aften i selskab med en flok dejlige studieveninder, hjemmelavet wokret, kage (meget vigtigt element i en god aften, hvis du spørger mig) og selvfølgelig en smule af de våde varer. Vi tog efterfølgende et smut forbi en fest på Egmont kollegiet, men jeg trissede hurtigt hjemad, da jeg har et par interviews, jeg skal lave i morgen til et studieprojekt – så må hellere være en smule frisk og interviwer-agtig uden alt for mange tømmermænd.

Her får I lige dagens outfit, taget af mig selv i et spejl, da kæresten også var ude at føjte – og så et close up af nogle af mine accessories. Håber også I har/har haft en dejlig lørdag aften.

Photobucket
Jakke: By Zoé, top: Only, jeans: Gina Tricot

Photobucket
Kæde købt i OZ

Photobucket
Wedges: Defeeter

Comments
2 Responses to “Glitterstads”
  1. Linelein siger:

    Jo tak, fed aften, fab jakke!

  2. Nana siger:

    Yep, det hele var fedt – særligt selskabet:-)

Skriv et svar

