Et spørgsmål om afslapning…

På sådan en grå søndag er det bedste man kan gøre vel at kigge blogs og netshops igennem? Det er i hvert fald hvad den står på herhjemme, med DR1’s Borgen i baggrunden. Kan ikke helt beslutte mig til om den er ‘okay’ eller ‘meget dårlig’, men nu får den en chance.

Er der til gengæld noget jeg elsker er det t-shirts med print og især med et løst herrefit.
A Question Of kender de fleste sikkert, 100% bomuld og så er der tænkt på både det etiske og økologi. I like. Jeg var faldet over “new kid on the blog” som jeg i et stykke tid har været sikker på skulle være min. Men så var det jeg besøgte Mikkel (hvor billedet også er snuppet fra) og nu er jeg altså lidt hooked på deres nye samarbejde med det populære smykkemærke Line&Jo. Den er altså virkelig fin og jeg tror måske jeg venter til den er at finde på webshoppen. Så slår jeg altså til.

Photobucket

Senere står den på lidt programmering, røræg+laks og Matthesen og Hartmanns nye show ‘Bytte Bytte Købmand’. Så det live sidste efterår og det var genialt. Så jeg vil glæde mig og forblive i søndags-zombie-mood.

Skriv et svar

