Blæsevejr og leopletter

Her kommer så et dagens – eller rettere sagt et par stykker – taget i et vildt blæsevejr udenfor, men ville lige udnytte solens sidste stråler. Er ikke den store fan af blæsevejr, for det er altså pænt svært at cykle, når alting virvler rundt – og især en god omgang sidevind er altså skræmmende.
Men måske er det bare mig, der er pivet:-)

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Cardigan: Sonia By Sonia Rykiel, tee: Selected Femme, slacks: Sonia By Sonia Rykiel, wedges: Rützou, kæde: Carré

Elsker min Sonia cardigan, for den fanger på eminent vis leotendensen dette efterår i såvel print som farver. Og de løse slacks er super behagelige og langt nemmere at style end andre haremsbukser, der ofte bliver alt for posede på mig. Damn man er på SU – glæder mig til ikke altid at skulle overveje et dyrt køb. Men lidt overvejelser vil der nok altid være, når det handler om mange tusinde kroner. Hvad med jer – kører I bare kortet igennem med lukkede øjne?

Comments
2 Responses to “Blæsevejr og leopletter”
  1. Linelein siger:

    Jeg tror faktisk aldrig, jeg har brugt flere tusind kroner på eet stykke tøj, men overvejelser har jeg helt sikkert indeover stort set altid. Selv det billige fra H&M – jeg ved jo, at det er af en anden kvalitet og holdbarhed, og at det er fra H&M. Så er det virkelig værd at bruge, say, 250 kr?Så indtil vi når op der, hvor vi begynder at bruge mere end tre cifre, så føler jeg mere, at det er et spørgsmål om mit humør, om jeg er "on a roll" (jeg HAR jo allerede betalt meget mere for den fine bluse i Message, så disse to kan jeg da ligeså godt også købe) og andre faktorer, der ikke er så tæt knyttet til prisen.

  2. Nana siger:

    Kender godt det med at være on a roll – hvorfor ikke bare blive ved. Men jeg oplever faktisk at blive langt gladere for de mere veloverjede køb af god kvalitet end en stor bunke tøj, der i og for sig er en smule ligegyldige. Tilgengæld er jeg blevet mere kritisk overfor fx H&M og Zaras priser – synes de er blevet så dyre i forhold til det reelle produkt man får med sig hjem.

Skriv et svar

