Frynser og hvad har vi…

Er lidt bagud på de der dagens, men ville altså lige vise jer min nye…poncho? Kappe? Something. Fra Bik Bok og i den fineste camelfarve. Elsker frynserne nederst, der gør den lidt mere interessant.

Photobucket

Jeans: Levis, halskæde: Bik Bok, armbånd: OM, wedges: Shoe Biz

Jeg har lovet at hjælpe min kæreste med hans store legoprojekt. Jeg gav ham en monstertruck i fødselsdagsgave og vi aftalte at samle den sammen (kan du stave til NØRD?) så det er det min eftermiddag vil gå med senere i dag. Glæder mig faktisk, er der noget bedre end lego?
Comments
2 Responses to “Frynser og hvad har vi…”
  1. eh hvor er den fin! kan jo bruges til ALT!

  2. Lise siger:

    Netop! Er virkelig glad for den🙂

Skriv et svar

