Grænseoverskridende…

Photobucket

…sådan at vise jer mit fjæs uden makeup. Det er taget i morges hvor jeg lige så mit snit til at tage et billede end den stod på makeupritual med masser concealer og mascara. Det er ikke så tit jeg får brugt denne kjole fra Monki hvilket jeg egentlig synes er synd for den har nogle fine detaljer som lommerne foran og knapper hele vejen ned bagpå. Og nej, de er ikke bare for syns skyld, det er knapper. Hvilket min mor absolut ikke troede på da jeg prøvede at retfærdiggøre kjolen midt på IKEA’s parkeringsplads. Riiitsj! BH og strømpebuksekant til alle. Tak mor. Af hjertet tak.
Photobucket
Hvad der skulle have været en fridag blev alligevel brugt på projektarbejde og jeg kunne seriøst godt snart klare at slippe væk fra Apple-produkter og dårligt indeklima på min skole. Men det må vente til i morgen hvor jeg har mig en rigtig fridag hvor jeg har tænkt mig at flyde på sofaen og glæde mig over at have fri helt til mandag. Lidt luksusdyr har man vel lov at være…

Skriv et svar

