Mamma Mia

I går var jeg så heldig at få to billetter til en forpremiere på musicalen Mamma Mia af min søde søster. Så jeg tog min veninde under armen, og så var vi ellers virkelig godt underholdt i 2-3 timer at et fantastisk show, gode sangstemmer, vild dans, fantastiske og farvestrålende kostumer og selvfølgelig Abbas genkendelige lyrik – om end på dansk hvilket trak en smule ned.
De sidste tre afsluttende numre foregik med stående applaus fra alle i salen, og flere fra publikum dansede med – det var en helt vild stemning der gjorde os ganske glade og fjantede bagefter.

Så det jeg vil sige er bare: Den er værd at se, når den får premiere d. 15 oktober.

Husk dog at det er en ret tøset musical, så tage din veninde/søster/mor mv. med ind og lad kæresten blive derhjemme medmindre han elsker 70’er kjoler med voluminøse ærmer, romantisk drama i lange baner eller Abba.

Photobucket

Skriv et svar

