Paul & Joe SS11

Photobucket

Jeg glæder mig allerede til næste sommer ved at kigge den her kollektion igennem. Imellem alle de hvide looks, der bliver vist til modeugerne i øjeblikket er det forfriskende med en masse glade farver og så elsker jeg 70’erne. Det må uden tvivl være mit yndlingsårti, sådan rent stilmæssigt i hvert fald😉 Sophie Albou viste en elegant, sjov og ubesværet kollektion som er så anvendelig som det nu kan blive. Modellerne fik besked på at smile (de fleste adlød) og det er da svært at lade være?

Photobucket

Jeg elsker især detaljer som bælterne med de pastelfarvede vedhæng. Og det kommer fra én der normalt virkelig ikke er til pastelfarver. Og så er det hvis lang tid siden jeg har set et modeshow uden et eneste par højhælede sko?

Skriv et svar

