Back to the 90’s

I aften er jeg inviteret til et oldschool halbal – sådan et der bringer minder frem hvor hhv. blå øjenskygge, Buffaloes, røgkanoner og technotøj indgår, adrrr.

Photobucket

Temaet er selvfølgelig 90’erne, og derfor tænker jeg straks på én eneste ting: Hitserien over dem alle, Beverly Hills 90210!! Og tjek lige tøjet ud…

Photobucket

Jeg har fundet en fantastisk gulvlang nederdel i tyk velour som jeg tror, jeg hopper i, sat sammen med en skjorte bundet med en knude fortil, som det jo hørte sig til – og så et eller andet med plateau.
Saver altså helt de Buffaloes i dag, hvem skulle have troet det….. Ang accessories er jeg lidt lost, så I må endelig komme med tips.

Comments
6 Responses to “Back to the 90’s”
  1. Lise siger:

    Du skal have dig en scrunchie😀 http://www.scrunchies.com/

  2. Nana siger:

    Ja, det er da også rigtigt – problemet er jo, at mit hår er ret kort pt – og jeg har simpelthen ikke kunne opstøve et crepejern. Hvorfor er det også lige at crepet hår blev umoderne, øv. Men havde jeg langt hår havde jeg helt sikkert lavet en knold eller en høj hestehale med lidt "vandfald":-)

  3. Ditte siger:

    Jeg har et crepejern, Nana!

  4. Nana siger:

    Åh hvorfor ser jeg først din besked nu Ditte, nu kan jeg ikke nå at komme forbi, øv.. Men fedt i øvrigt, at du stadig har det:-)

  5. Ditte siger:

    Jeg havde faktisk crepet hår til nytår😀😀 Og ja, det er det gamle, som stammer fra dengang jeg var 8 eller noget i den dur. :DHav dig en skøn fest😉

  6. Nana siger:

    Det havde jeg, tak – og nu ved jeg hvordan jeg får crepet hår til næste fest, om det så er nytår eller andet. Og tillykke med det gode resultat på tøjsalget, win;-)

Skriv et svar

