Moonrise

Jeg har været slem. Men det der med rabatter gør det altså svært at lade dankortet blive i pungen. Jeg forelskede mig i denne kjole fra Stine Goya da kollektionen blev fremvist, og jeg vidste at jeg bare måtte eje den. Jeg har været lidt afventende, men Nina&Lola har 20% på alt i den her weekend og så slog jeg altså til. Det er forresten en ret god webshop pigerne har sig hvis ikke allerede i kender den. Udover Stine Goya er bl.a. smykkedesignerne Hannah Martin og Nishi NY repræsenteret. De har også en fin vintageshop hvor man kan være heldig at finde nogle rigtig fine ting.

Photobucket

Skriv et svar

