Shoes, shoes, shoes…

Jeg har store planer i øjeblikket. Jeg har nemlig tænkt mig at købe et par loafers med chunky hæl hos Topshop. Jeg synes de er helt perfekte til efteråret med den høje træhæl. Lige nu kan jeg dog ikke få lov til at lægge dem i min virtuelle shopping bag så jeg venter pænt indtil Topshop løser problemet.

Photobucket

Jeg burde egentlig ikke købe flere sko eftersom jeg allerede er gået amok på Asos’ udsalgssider og har fået købt mig disse 2 par. Ca. hundrede kroner hver – så er det da svært at sige nej? Ved ikke helt med dem med sling back, altså om printet er for sært? Nu får vi se, ellers er det “kun” 95 kroner ud af vinduet. Parret i ruskind har jeg haft kig på længe. Jeg mangler et par lidt mere subtile heels i min samling. Nogle der er lidt mere fine end rå, hvis i forstår. Den opgave tror jeg de kommer til at løse pænt så jeg ikke længere behøver stå i dilemma hver gang jeg skal til familiefest hos svigermekanikken.

Photobucket

Comments
One Response to “Shoes, shoes, shoes…”
  1. Nana siger:

    Er helt vild med dem i ruskind, de er for fede, især hælen.

Skriv et svar

