Dub i dub

Havde en fantastisk 90’er fest i går med alt hvad der dertil hører af knæklys, pyramidespil, stroboskoplys og selvfølgelig en spilleliste fyldt med klassikere. Især Me & My’s storhit Dub i dub blev spillet et par gange, til stor glæde for mig og mine veninder – man kan vel sine pophits.

Her er et billede af aftenens outfit, der dog senere blev udskiftet med en lidt kortere nederdel. Og så et par billeder af et par af festens gennemførte looks – særligt Harley-Davidson gamacherne gav mig flashbacks to the 90’s, hvor jeg elskede mine egne par til døde.

Photobucket

Photobucket

Går lidt og overvejer om nederdelen måske skal i brug til hverdag. Bum bum…

Photobucket

Photobucket

Dagen i dag har pt stået på søvn og en brunch med min søster – og ja så endnu en lille lur.
God søndag aften.

Skriv et svar

