Give it to me

Er stadig syg!

Troede ellers lige jeg var ovre det værste, så skulle endelig have stiftet bekendtskab med Agnes smækre cupcakes – men nej og øv, den gik altså ikke.

Når jeg ingen dagens kan give jer, kan jeg derimod finde mine bud på de fineste sager lige nu blandt de mange webshops i highstreet-klassen. Ville elske at have disse smukke styles i min garderobe- såvel sat sammen til et efterårsoutfit, som hver for sig.

Sæt gerne en eksklusiv taske fra Mulberry eller Sonia Rykiel til eller match outfittet med en oversize og chunky ring fra YSL for lidt luksuriøst tilbehør.

Photobucket

Kappe og velourtop: Topshop.com, armbånd og draperet nederdel: Hm.com, blazer: Vila.bestsellershop.com, pumps: Asos.com

Comments
2 Responses to “Give it to me”
  1. Guapizimo siger:

    Armbåndene ser fede ud, spekulerer på om de er meget plastik-agtige. Fed nederdel også!

  2. Nana siger:

    Ja tænkte også lidt det om de armbånd – men kunne det ikke også være noget tyndt metalagtigt noget, for så er det da helt ok. Mener de koster omkring 60-70 kr for de tre, så det er vel også ok, hvis de ikke holder.Ja nederdelen er fed, er helt vild med printet og går stadig og overvejer kjolen i samme print.

Skriv et svar

