Legen…wait for it!…dary

Ved i hvilken dag det er i dag? Nej, det er ikke bare Onsdag. Det er ikke bare dagen hvor jeg får min Moonrise-kjole hjem. Det er nemlig International Suit-up Day. Til jer der ikke ved hvad det er så tag et kig på denne video.

Så ja. Fænomenet er kreeret i Barney Stinsons ånd og hvad betyder det så tænker du måske? Ganske simpelt, det er tid til at være classy. Jeg ejer ikke et jakkesæt så det bliver nok noget med en skjorte og en par pæne bukser for nederdel ejer jeg heller ikke. Men jeg har tænkt mig at gøre det bedste jeg kan, med det pæneste jeg har. Har du tænkt dig at suite up?


Edit: Og så var der lige beviset på at min tidsfornemmelse er til at lukke op og sk*** i. Det er jo onsdag i dag. Jesus altså, jeg trænger til et break…
Comments
One Response to “Legen…wait for it!…dary”
  1. Frida siger:

    Barney Stinson is awesome!Elsker How I met your mother – og jeg ville så gerne have "suitet up", desværre lå jeg syg i onsdags :(Fridawww.10diamonds.blogspot.com

Skriv et svar

