Gimme gimme

Det er hvis godt jeg snart har fødselsdag for der er alt for mange ting der frister mig i øjeblikket. Disse 3 ting ville jeg opdatere min garderobe med for at gøre den lidt mere rå. Jeg er glad for at nittetrenden ikke er helt ovre endnu for jeg er slet ikke færdig med den. Toppen fra Gestuz er perfekt til både hverdag og fest og kan nemt styles med et par jeans og ankelstøvler. Støvlerne fra Bianco følger militærtrenden, som er en anden trend jeg er glad for, men som jeg desværre ikke gør brug af så tit. Nå ja, og så ser de dejlig varme ud. Armbåndene er rigtig fine og selvom jeg ikke bruger armbånd så tit tror jeg at jeg ville blive rigtig glad for sådan et sæt her.

Photobucket

Skriv et svar

